söndag 30 juni 2013

Bibel lång text...

Hej!
Jo tänkte berätta lite om gårdagen! Ifredags sov Ferri hos mig och vi satt i flera timmar och kolla massa youtube videos haha och jag tror helt ärligt att vi har sett typ 80/100 videos från Marcus Butler haha xd Han är så bra! Tack vare youtube somna inte vi förens vid halv fyra ;P Vi vaknade vid sex av daniels väckarklockan som han hade glömt stänga av innan han stack till karlstad.. -.-
Men vi somnade om en stund efter det så jag vaknade vid 10 , Vi typ kolla mer youtubevideos och sånt innan jag följde henne till bussen!
När jag satt helt nyduschad framför datorn fick jag reda på att jag tydligen skulle hem till min pappa. Så jag skyndade mig att sminka mig och sånt så gick jag till honom!
Hos honom käkade vi och jag lärde mig ''the cup song'' :'D Mihi
Jag och natalie kollade på sommarkrysset, en liten del av allt för min syster och typ halva megamind haha När mina mindre syskon hade somnat kollade vi på mirrors :O Elr pappa böt till tv11 där den gick..
Jag kollade en stund sen vart jag för rädd haha xd
Kom inte hem ifrån pappa förens efter ett igår natt haha xd Och när jag kom hem satt jag och snacka med mamma och tomas till tre och så kollade jag 9gag till 4 haha xD
Aja ska käka melon nu :D BYEEEE !!!


Inga kommentarer: