måndag 10 juni 2013

Börjar bli sjuk... ?

Hej hej! Tänker inte skriva om middagen nu eftersom jag inte har några bilder haha väntar tills de andra lägger upp lite... haha men det var mysigt iaf! och våran överraskning på förmiddagen var att en ''magiker'' var där och trolla lite för oss :) det var roligt! Efter skolan duschade jag... behövdes eftersom jag hade typ 1 ton hårspray i håret.. haha xD sen råkade jag somna en liten stund och så nu har jag bara ätit lite och packat.. drar snart till ferri, där jag kommer spendera min kväll! :D kan ju bara säga att jag tror jag börjar bli sjuk... lagomt såhär till skolavslutningen och sommarlovet. Har ont i huvudet, halsen, öronen och så mår jag illa osv.. Min kära lillebror har smittat mig.. (tror jag)
aja ska försöka bli ''frisk'' tills imorgon!!!! Annars får jag knapra massa Alvedon och Ipren osv.. jag ska INTE missa avslutningen!
Large
bild ifrån emmas blogg! :D

Inga kommentarer: