onsdag 5 juni 2013

Fanta Strawberry & Kiwi

Hej! Hade sista ''riktiga'' skoldagen i skolan idag :') asså jag blev helt tårödg av tanken på att skranta tiden är slut snart :(
Och Sofia (våran lärare) Berättade äntligen skämtet hon lovat berätta i över två år hahahahaha jag tyckte det var jätte roligt hahaha
Aja efter skolan solade jag en stund och så och när min mor kom hem ifrån stan kom hon på att hon hade glömt att köpa en sak från apoteket så jag följde med henne till stan en sväng och då passade jag även på att köpa fot saker(?) till mina pumps jag ska ha på skolavslutningen,. haha de var liite förstora men nu ska det allt bli bättre haha Fick även en dricka :') Mums :')
Aja nu lyssnar jag på lite Jessie J för hon är helt grym! Ska ta huvudvärks tablett sen för jag börjar få extremt ont i huvudet :(


Inga kommentarer: