fredag 7 juni 2013

Lång dag..

Jag vaknade vid 6 men vid sju bestämde jag mig för att sova en stund till.. så jag sov till typ nio.. Började då dagen med nutella mackor åh ... himmelskt :')
Duschade och fixade mig innan det var dax för att åka och fira Jonatan som tog studenten idag! Vi åkte hem till dem och åt och fikade, väldigt mysigt och det var väldigt trevligt, dock blev det ganska kallt på nu på kvällen...
Ajja dagen var lång och jag har varit så trött så idag går jag nog och lägger mig tidigt! Ska kanske kolla på någon film innan jag somnar :D
Bloggar väl kanske en gång till också :)
Jag tog typ inga bilder idag.. Btw... ferri jag lånade din tröja idag haha :* Hade inget att ha på mig så jag passade på att låna den :) Har massa bilder på kameran och på sivs systemis men ahh... 

Inga kommentarer: