tisdag 11 juni 2013

Sommarlov!!

Nu är det sommarlov! Tiden på Skranta är slut och det är dax att börja om på nytt.. Ny skola, nya lärare, nya klasskamrater.. Läskigt men kul på samma gång!
Var inte på ''gråthumör'' idag men såfort min mentor började gråta började jag också gråta haha fjomp... Är dock lite ledsen över att jag inte kramade om alla i klassen nu en sista gång. Det var ju kanske sista gången jag såg många av dem!
Ikväll var ju planerna att dra in till kristinehamn där vi skulle bara ha mysigt, jag plus alla tjejer. Men jag börjar bli sjuk, har lite feber och det gör ont i öronen osv... så jag måste tyvärr stanna hemma ikväll :(
Ska kolla igenom lite bilder tomas tog på mig förut och så blir det säkert att byta profilbild på facebook! :)
Btw bilderna är ifrån lite av mina kompisars bloggar.
bild ifrån igår. 

Min fina klass! 


en av bilderna tomas tog på mig förut! 

Inga kommentarer: