måndag 3 juni 2013

Underbar dag!

VARNING FÖR LÅNGT INLÄGG!!!

Dagen började ganska dåligt! Jag var lätt irriterad och trött, men allt blev bättre när vi hade sista slöjd lektionen! Jag gjorde typ inget för jag hade inget att göra så vi fick sluta! Dock var det äcklig mat i skolan så jag och emma åt ytterst lite innan vi drog hem en sväng för att byta om och sånnt. Klockan ett skulle vi vara hos Tarja och jag och emma skulle få skjuts dit av våran andra lärare, dock var det jätte awkward haha vi satt helt tysta och så kom ''sexy and i know it'' upp på radion hahahaha
Aja när vi väl var hos tarja vart vi indelade i lag och så fick vi spela kubb (vårat lag vann) och gå tipspromenad osv. Väldigt mysigt!!! Och jag tror helt seriöst att emma råkade tappa lite av allt i deras grill hahahah började med att hon råkade tappa choklad och slutade med att hon tappa någon äppelgodis ..sak ... som typ bubblade upp och såg ut som en alien eller nått hahahah
Jag testade att blanda korv men choklad... Asså chokladen smakade inte så mycket! Det var ju inte direkt gott men det var inte äckligt heller haha
Närmre slutet hade vi lite allsång och det var ju lite roligt :D Dock fick vi inte va hos tarja så länge för hon skulle bort på kvällen... Synd... Jag som trivdes där ;) Hon hade sån stor gård osv.
Jag önskar att alla i klassen kunde göra om det här men alla vet att det inte kommer hända...
Hoppas dock på att jag och mina tjejor drar dit någon gång i sommar eller nått :)
Aja tack för att ni läste... hahah ett litet fint collage med väldigt lite bilder ifrån dagen haha skulle ha tagit mer kort men det blev inte så..

Inga kommentarer: