söndag 21 juli 2013

Awesome lördag!

Hej! Igår åkte jag och ferri in till karlskoga för att vi skulle träffa emma men hon ändrade sig så vi hade egentligen inte behövt åka in till kga men men vi hade jätte kul iaf! Alla förutom Daniel i min familj åkte bort så det var ttp bara jag och ferri! Daniel märkte man knappt av så haha jag och ferri dampade totalt haha vi hade albins låtsas pistol och sprang runt och "sköt" varandra haha cp barn :') sen sjöng vi singstar haha det var jätte kul! Jag och ferri äger haha tror vi skrämde grannarna för vi sjöng jätte högt och altan dörren var öppen haha stackars grannar! Vi hade jätte kul och hela kvällen var damp men det var så kul! Aja ferri åkte hem vid kvart i ett inatt så jag gick och la mig typ dirr när hon hade åkt!  Vaknade ganska tidigt idag och jag märkte att jag har legat super konstigt inatt för jag har jätte ont i nacken och huvudet ;/ aja har precis kollat två avsnitt av the big bang theory och så har jag käkat lite!  Om huvudvärk går över ska jag träffa tjejerna idag annars ligger jag nog bara hemma och tycker synd om mig själv haha

Inga kommentarer: