måndag 8 juli 2013

härlig dag :')

Hej! Har haft en bra dag idag :D Började väldigt segt... städade och sånt men sedan blev dagen bara bättre, jag och ferri kollade lite serie medans vi käkade godis mihi :') Klockan sex mötte vi upp tjejerna :') ( Åh vad jag hade saknat dem) Vi gick ifrån strå till ferri... Åh dog av värme typ ahaha xd När vi kom dit spelade vi med andra ord :D även om jag och amanda inte vann så hade jag jätte kul! Vi typ lyssnade på massa musik och dansade och dampade och bara hade allmänt roligt! Vi ''köpte'' pizza till kvällsmat men de blev gratis :D :') LYCKA!
Nu ska jag kolla mer joey graceffa videos och käka mer godis sen går jag och lägger mig för jag är grymt trött...
bilder ifrån ziynets blogg :D




sista bilden är tagen ifrån dilaras twitter :D
Hade grymt kul! Imorgon taggar jag till ett besök på swedbank...

Inga kommentarer: