onsdag 10 juli 2013

I Want your body, everybody wants your body so let's jack!

Helloooo
Konstig rubrik? Jorå jag vet haha xd det är en låt haha xd haha den går så typ hela låten haha xd
Jag pratade inte så mkt när hon från ryssland var här för jag vågade inte men lite sa jag, ställde ltie frågor sa att hennes 2åriga dotter var söt :') Mihi hon var jätte söt Och hon var så smart :O Har inge minne av att jag var så smart i den åldern haha ;)
Men det gick bra, tomas svengelska var ju fin också ;) haha Åt grillad lax! Det var underbart gott!
Ska gå och lägga mig tidigt ikväll för jag ska ju upp tidigt imorgon :') Ska ju till örebro och köpa mig en ny mobil :') Åh jag är så taggad! Sen kommer jag sova hos ferri tror jag :D Åh har saknat henne :'D
Men nu ska jag kolla på mer videos, lyssna på mer musik och sen ska jag sova :D
BYEEEE
( Mina och ferris favorit tvillingar ) :')
love them | via Tumblr
Tumblr

Inga kommentarer: