fredag 5 juli 2013

jobb jobb jobb...

Hej!
Usch usch usch så trött jag är! Denna dag har varit data fri förutom imrose när jag bloggade då!
Jag har hjälpt mamma med att rensa ogräs... märkte att det inte var så hälsosamt för min rygg... Fick så ont  iryggen efteråt.. :/ Fick ännu ondare i vänstra sidan ner mot höften... hade så ont så jag ville hellst inte gå för det kändes som om jag skulle börja gråta av smärta då.. japp japp jag börjar bli gammal..
Var så enormt duktigt så jag fixade kvällsmaten och städade hela köket också.. :D Guldstjärna till mig :'D
Så nu är jag grymt trött och sliten! Men det känns bra att allt är i ordning tills imorgon!
Imorgon ska ju jag och ferri hjälpa till på tomas 40 års fest ^^ Ska bli skojsigt :D Dock missar jag sommarkrysset och säsongs avslutningen av the vampire diaries :( haha
Blev lite glad tidigare idag när jag öppnade ett brev och såg att mitt visa kort har kommit :D WIEE Ska bara ner till banken en sväng på måndag sen drar jag in till örebro och köper ny telefon :)
Fick även ett brev från plusgymnasiet, där det stod lite information om första skoldagen typ ^^
Aja ska slappna av med dricka, kexchoklad och några jordgubabr framför youtube videos :D
CYA :D

Inga kommentarer: