onsdag 3 juli 2013

mkt text... sry haha

hej.. tyvärr kommer det inte upp mer bilder ifrån i måndags då jag och ferri spontant gick ut och fota lite :) Haha jag försökte skicka bilderna till mig men det gick inge vidare... så ferri ska skicka dom till mig ikväll ellr imorgon :D då kan ni få se några :D Åh jag har såkul med den tjejen! :') Det kvittar lite vad vi gör.. så länge vi är med varandra så :D
Igår tog vi bussen till stan från degerfors vid tio -.- för mamma skulle möta upp oss så vi kunde gå till banken.. när vi kom hem somnade jag och ferri efter lunchen i typ en och en halv timme haha xd Så när vi vaknade dampade vi och sjöng på studsmattan och gjorde jätte fina danser :') När gästerna kom (tomas fyllde år) Så käkade vi smörgåstårta och alla skrattade åt mig för de tycker jag äter konstigt..  Det tycker inte jag dock.. haha
menmen, vi käkade vanlig tårta och så sen åkte vi till ferri och så hade vi seriemys! Två avsnitt av the vampire diaries ( Säsong ett ) och sen två avsnitt av Nikita (säsong ett)
Hade det jätte bra! Imorse kollade vi lite mer på serierna och sen tog vi bussen in till kga runt ett.. jag blev hämtad av mormor och nu så har jag precis käkat överbliven tårta :')
Ska snart städa lite :)
bloggar mer senare!!
Embedded image permalink
bild ifrån min mammas mobil mihi...

Inga kommentarer: