tisdag 16 juli 2013

Rubrik??

Godmorgon! Förlåt för att jag typ inte blogga igår men jag var upptagen med att kolla på nikita, vampire diaries och en film med miley cyrus i huvdrollen! Den hette "so undercover" den rekommenderar jag för alla tjejer för den var bra! När vi skulle sova igår låg jag och kollade på massa videos, det kändes som om alla la upp en ny igår haha så det roade jag mig med när ferri sov ^^ imorse ringde klockan 7 så vi gick upp och fixade frukost, kollade på ett vampire diaries avsnitt ^^ så påväg hem nu dog jag typ för det var så varmt! Tur att jag valde att svänga in på konsum för att köpa en ramlösa ^^
Nu ska jag byta om och ut och lägga mig i solen! Måste blit brun! Känns som om det aldrig kommer hända men jag ska försöka!!!
Tack ferri för att du är så underbara! Och Emma, välkommen hem! Du har varit saknad!

Inga kommentarer: