onsdag 21 augusti 2013

Grymt trött

Godmorgon! Imorse ville jag verkligen inte gå upp men är man tvungen så är man.. igår var jag så trött när jag kom hem så jag orkade inte blogga!  Hade en ganska ok dag i skolan igår! Missade bussen med typ 1-2 min >:( så jag var tvungen att vänta en timmw helt ensam haha stackars mig!  Var riktigt irriterad när jag kom hem till ferri men det blev bättre när jag fick äta och prata av mig haha det var skönt att träna igår dock gick inte allt så bra just för att det här med maskiner är för komplicerat för mig så ferri fick hjälpa mig hela tiden hahaha
Idag efter skolan ska jag till ferei igen för jag ska med henne och köra ett pass på tränings lagret! Ska bli skönt men samtidigt så är jag så jävla trött så vi får se hur det går.. börjar halvtio idag så jag ska se om jag hinner med bussen efter åtta!  Nu ska jag kolla på vakna! Bye bye
Skitig spegel men det var håret jag ville visa bara mihi

Inga kommentarer: