fredag 16 augusti 2013

Nörd

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår och så men jag okrade inte helt enkelt! var för trött och seg! hade en huvudvärk som satt i hela dagen :/ låg mest och kollade p tv och typ spela minecraft och left 4 dead haha åh jag är en sån nörd... left 4 dead har spelats i ca 41 timmar sedan daniel skaffa det och han har spelat kanske 3-4 av dom timmarna.. snacka om att jag har nördat sedan han skaffade det nu i sommar.. haha xd
Har duschat och sånt.. ska sminka mig snart och s¨måste jag fixa lunch.. blev ingen matlåda över från gårdagens mat så jag måste fixa själv nu när mamma och tomas jobbar :/ ska blogga bättre idag !! JAG LOVAR!!! ska spela lite minecraft nu om min lillebror tillåter det haha xd sminkar mig och sånt senare..
Teen Choice Awards
har inga bilder på daniels dator haha

Inga kommentarer: