lördag 17 augusti 2013

Snart skola igen :o

Hejhej!  Låg och kollade serier tidigare idag då jag blir överraskad av ferri som kom hem till mig helt random haha men det var bra! Tack vare henne som jag faktiskt rörde på mig idag! Vi stack och käkade pizza innan vi gick ut för att träffa Amanda, ziynet och och dilara! När ferri åkte hem började massa 9-10 åriga killar "ragga" på oss hahahah åh vart lite smått irriterad på dom för de var såå kaxiga för att vara så små.. fick höra att jag var snygg när vi gick ;) haha dagens komplimang! Man tackar hahaha emma joina oss typ när ziynet och amanda stack hem så vi gick runt lite och så sen bestämde vi oss för att bara gå hem så det blev som det blev och jag kollade pp sommatkrysset med mamma och the fooo var där haha har ju sett dom live då ;) (inte för att skryta ) haha nej men dom var bra och yohio var där! Dock han jag bara se hans sista uppträdande! 
Har käkat nu och så.. nu blire att sova sen ska jag försöka fixa lite saker imorgon! Så nervös inför måndagen!!! 
Snyggaste justin!? Åh dör!!

Inga kommentarer: