tisdag 13 augusti 2013

Varm Ansiktsmask

Hejhej! Vaknade vid nio idag.. trodde jag hade ställt alarmet pä åtta men det var endast ställt att vara det på måndagar såå.. ahh.. men jag får vara glad åt att jag vaknade nio och inte senare!! Idag tog jag och ferri ut katterna för första gången! Och de var livrädda haha det var ju som en helt ny värld för dem haha men det gick ganska bra ändå haha vi åkte även till veterinären med dem så de kunde vaccinera sig ^^ så vi har umgåtts mycket med kissemojerna idag :') när jag kom hem åt jag upp mitt sockervadd och så spelade jag left 4 dead!  ^^ nu har jag precis applicerat en varm ansiktsmask! Det jag gillar med att den blir varm är att det känns verkligen som om huden blir renare haha vet inte varför men det känns bara bra! Ska låta den sitta på i typ 10 min sen ska jag skölja av den, Borsta tänderna och gå och lägga mig! Imorgon kommer klockan ringa 7 så önska mig lycka till att orka gå upp imorgon haha

Inga kommentarer: