fredag 13 september 2013

Bra kväll!

Skolan var ganska bra idag :) slutet av skoldagen bestod av fika och öppna alla lådor med grejer som hade kommit till oss idag :) massa härliga prylar till våra behandlingar :D dock väntar vi fortf. på produkterna! När jag kom hem var jag duktig och städade och var barnvakt :D vuxenpoäng till mig (y) :D
Hjälpte till med maten idag också :D blev grillad fläskfilé, pommes och bea :D namnam
Efter maten satt jag, mamma och tomas och bara pratade! vilket var så skönt! älskar att bara sitta och prata! var även ute på en liten snabbpromenad med mamma för felix behövde kissa kvällen :)
han fick vara lös eftersom det inte är folk ute så här sent :) så han sprang och var så lycklig och åhh han var så söt :'D kan inte beskriva hur mycket jag älskar min familj ÅH! Jag har bara för bra :D
Nu dricker jag mynta, cola, blåbär och hallon blandat till en ''drink'' namnam! :D <3
ska gå och lägga mig om en stund för jag är sjukligt trött haha

Inga kommentarer: