söndag 1 september 2013

Jag är bra på att klaga!

hej! asså jag är så himla osmart ibland... jag tänkte att det skulle vara jätte bra att jag tog min energidryck när jag skulle kolla på victorius bara det att klunka i sig en halvliter energi dryck när man knappt ätit något är inte så smart... nu är jag grymt illamående och mätt, maten är klar om en stund och om jag inte äter kommer dom bli arga på mig för jag åt så ''lite'' igår så då kommer de tro att jag försöker  banta elr nått haha och det gör jag inte! Så nu ligger jag helt illamående med huvudvärk och tycker synd om mig själv!

Detta är inte riktigt min dag! börjar bli gammal tror jag för mitt knä har dampat idag.. Någon nerv elr nått som legat i kläm... så när jag går så får knäet för sig att bara vika sig och göra jätte ont.. asså jag orkar inte! Men men ska sluta beklaga mig på bloggen och ta tag i mina problem! mycket bättre om jag gör det!!


Inga kommentarer: