söndag 8 september 2013

Sovdax!

Ojojoj! Detta har varit en lång dag! Lyckades få emma att komma och hålla mig social och jag är så glad att hon var med mig för jag hade jätte kul :D och vi bäst när vi skulle stå i kiosken!  Haha åhh den flickan gjorde min dag! Men när matcherna var slut.. ( albin och hans lag vann båda ) så stack jag och mamma iväg till hennes kompis som har hennes gamla häst! Han är 29 år nu och är en jätte fin travhäst som verkligen var hur gullig som helst! Dock måste de avlida honom för hans tänder har gett upp :'(

Hon vi var hos hade massa djur!  9 kaniner, 2  marsvin, 2 hästar, 2 katter och  2hundar och hundarna var sååå söta haha två rottweiler hade hon :D sjukt keliga :")
Aja nu är jag nyduschad och fräsch inför morgondagen! Ska sova så jag får lov att blogga mer imorgon! 

Inga kommentarer: