tisdag 3 september 2013

Studiedag imorgon!

hejhej! Måste först och främst bara säga att detta har varit en bra dag!
Bussen imorse var proppad men som tur var hann jag få en plats! Idrotten var väl sådär.. men men efter det hade vi bara en lektion kvar som var jätte rolig! allt gick bra och jag hann med två uppgifter / läxor på lektionen så det var skönt! vi fick lära oss ''fett massage'' låter äckligt men det handlar bara om att man ska ha någon slags kräm och massera med! Fick dock skynda mig till bussen! som tur var hann jag med den så nu sitter jag här hemma glad med trött och ska kanske massera mamma snart!
I morgon har vi en studiedag så det ska bli riktigt gött! bara sova och slappa! har ju gjort alla läxor under lektionerna för jag jobbar så fort så jag behöver inte tänka på nått sånt heller! :)

Inga kommentarer: