onsdag 4 september 2013

Yohio!

Som ni kanske vet så tycker jag Yohio är bra och jag älskar hans musik! Jag vet vad ni tycker om honom och ni som bara tänker hålla på och kommentera varför jag skriver det här behöver inte läsa.
Jo det är såhär... Yohio Är i Örebro just nu och förbereder sig inför hans öppnings konsert som är på Fredag! Jag kan inte beskriva vad det hade betytt för mig om jag kunnat få chansen att se honom men ingen av inga kompisar tycker han är bra och jag kan inte direkt åka in och se honom ensam så det blev inget, jag köpte ingen biljett även fast de inte var så dyra och det gör mig lite ledsen för jag har äntligen chansen att se honom vilket jag har velat gjort ända sen han var med på vakna med the voice. Jag tycker han är grym och jag gillar att han är unik, att han inte är som alla andra artister.  Ibland önskar jag fler skulle förstå sig på Yohio och hans musik för då hade det varit så lätt. Men alla dömer ju honom efter hur han ser ut!? varför? undrar jag då... han sjunger bra och då tycker jag inte att man ska gå efter utsidan! man ska inte döma en bok efter omslaget you know! Men min poäng med detta inlägg är att ibland skulle det vara skönt att ha någon där som hade kunnat ställa upp även fast de kanske inte älskar honom för det skulle betyda mycket för mig och jag skulle kunnat ställt upp på det sättet för er.
Det handlar inte om pengar här för en biljett är inte så himla dyr. Varje konsert man går till skapar minnen och man kanske inte alltid behöver älska artisten, bara känslan av att vara där bland alla är underbar.



Inga kommentarer: