måndag 21 oktober 2013

försov mig..

godmorgon.. sov riktigt dåligt inatt.. sov ca 4 timmar sen vaknade jag och kundei nte somna om.. låg och var hungrig och törstig men jag ville inte gå ner, dels för att jag inte ville väcka de som sov och dels för att det är läskigt.. haha  Så jag somna inte igen förens klockan var typ 3, och så skulle jag upp 04:45 ... hörde inte klockan eller så stängde jag av den i sömnen för sen när jag tog upp mobilen stod den på 06:19 och bussen jag skulle med gick 06:25... såå ahh jag fick panik, skyndade mig upp och så, fick ta bussen som gick efter så som tur är kommer jag inte komma försent till skolan.
Åh kommer vara så grymt trött idag.. känner redan nu att jag kommer typ somna på lektionerna haha xd nej men jag kommer seriöst vara svintrött!

Inga kommentarer: