lördag 5 oktober 2013

Hemskt!

hej!
ska berätta om vad som hände igår!
runt tio fick alla på plus sluta för dagen för vi fick dåliga nyheter! En kille som gick i tvåan (tror jag) hade dött torsdag kväll när han var ute och joggade, vi fick inte reda på det förens i skolan och man såg hur lärare började gråta grymt mycket när de fick reda på det och jag blev helt skakig för det var så oväntat att får höra!! allt jag har att säga är att allt kan hända! han som dog var inge sjuk elr nått utan de tror att något hände med hans hjärta när han sprang vilket är väldigt sorgligt!
Så det jag har att säga är.. att ta det lugnt, njut av livet och var glad för varje dag som ni lever, ni kan aldrig vara för försiktiga!
Jag kände inte killen, hade pratat med han några gånger under elevrådena för han var ordförande där, men han verkade väldigt framåt och positiv. Tycker väldigt synd om hans familj som får handskas med detta nu! Som min mamma sa '' det värsta som någonsin kan hända en förälder är nog att få begrava sitt egna barn'' och jag håller med henne! Jag kan inte ens tänka på hur jag skulle reagera om någon av mina bästa vänner skulle dö eller om någon familjemedlem skulle göra det! bara tanken gör mig gråtfärdig.

Ta vara på livet, Le! ha kul! ta inget förgivet! älska era nära och kära! Och ta hand om er!
                                                      ( lite äldre bild, orkade inte ta en ny)