torsdag 17 oktober 2013

lektion

hejhej! sitter på lektionen, snart lunch!! :D kyckling gryta idag haha hoppas det är gott :)
igår var jag med på gymnasiemässan och pratade med massor av nior, jätte kul var det och jag blev väldigt trygg i att prata med andra människor, kändes bra! Håller på och skriver klart en uppsats om spat vi var på, är snart klar :) vi sitter här och lyssnar på grym musik och har grymt kul! haha skrattar mer än jag jobbar :S att jag är klar snart då!  Ett stort Förlåt för att jag inte bloggar så bra :)
Börjar känna mig väldigt bekväm utan smink vilket är väldigt bra! Så idag kör jag på utan smink och mysis byxor haha fint? kanske inte men bekvämt, orkar liksom inte bry mig för mycket om utseendet ... haha xd bra att låta huden vila och låta den andas någon dag i veckan så att den inte är igentäppt med massa bbcream.. :) fransarna får också vila lite ^^så ah :)

Inga kommentarer: