onsdag 9 oktober 2013

mår inge bra

hejhej! asssåååå åh... orkar inte!?!? mår inge vidare! tror jag ska hem för jag kan inte koncentrera mig pga min huvudvärk och jag mår illa och känner mig dålig :( orkar inte!!!!!
var hemma igår för jag kunde inte andas på morgonen om jag stod sträckt, hade antagligen sträckt muskler i magen så det gjorde grymt ont plus att jag mådde inge vidare, mådde illa osv.. så jag var hemma igår och tänkte att jag skulle försöka idag men jag klarar inte det här! vill bara spy, känns som om jag skulle må bättre då..

hatar att jag har så dåligt immunförsvar just nu.. känns som om jag är sjuk typ hela tiden.. men efter all denna sjuka kommer jag ha så grymt immunförsvar så att jag kommer aldrig bli sjuk ;)

började denna dag med fika haha xd ska vara med på gymnasiemässan nästa vecka, ska stå och prata gott om plus inför niorna osv! så var på ett möte inför det imorse och då fick vi bulle och festis :'D
känner mig lite hedrad för vi som ska vara med på mässan är speciellt utvalda.
i mitt brev stod det att hon hade fått tips om att jag är en duktig och ambitiös elev. :D känns väldigt kul att få höra det :D



Inga kommentarer: