tisdag 22 oktober 2013

Onödig dag

hej alla underbara! :D
sov jätte skönt inatt och natten kändes som om den var längre än vanligt trots att jag gick och la mig senare än vanligt! haha xd
idag har vi en jätte onödig dag så jag ska stanna hemma! Vi har bara en lektion och det är idrott, som inte ens våra lärare håller i.. Så att åka in för att vänta på buss till idrotten i ca 50 min för att sen bara vara med på idrotten och sedan vänta på buss hem i ungefär en timme för att sen byta buss  vid busstation och vänta ytterligare ca 40 min för att sen vara hemma igen känns väldigt onödigt! haha xd
Vill inte ha förmycket frånvaro eftersom då får jag inte stuidebidraget men jag pallar inte åka in och vänta ute i kylan och regnet.. och sitta blöt på en buss men blöta skor är inte direkt mysigt..
så denna dag ska jag spendera åt plugg ist. Känner att jag gottgör min frånvaro med plugg nu!

passar jag i röda läppar? Vill veta för jag vill köpa lite olika läppstift men jag är inte säker haha

Inga kommentarer: