torsdag 24 oktober 2013

Prov idag :O

Okej nu ska jag berätta vad som har hänt sen i tisdags!
tisdagen låg jag bara hemma och gjorde ingenting typ, plugga lite och så.. ah
i onsdags var jag i skolan, pluggade som bara den på väg hem från skolan eftersom jag hade prov idag.. Kändes både bra och dåligt... kände mig osäker men ändå jag gjorde mitt bästa så jag får väl vara nöjd.
imorgon ska jag vara barnvakt och så börjar höstlovet! :D ja!! äntligen! är lite skoltrött just nu! så ett lov passar perfekt!
När jag kommer hem idag ska jag städa lite i mitt rum och så ska jag typ äta... massor!! grymt äcklig mat i skolan idag.. så ah åt inte så mycket, och så åt jag knappt frukost imorse... kul, kommer äta upp hela huset när jag kommer hem haha xd
Positiv sak Jag slutar typ 40 min tidigare idag pga öppethus! :D åh så skojs! :D

Inga kommentarer: