söndag 20 oktober 2013

Söndaaaag

hej alla underbara som tar sig tid till att läsa min blogg! :D
idag vaknade jag vid halv elva men jag låg kvar i sängen till ungefär elva, så lite seg är man..
har inte gjort så mycket speciellt mer än varit ute med felix och fixar mat.
igår kväll träffade jag emma en stund, jag gick ut vid halv elva ungefär, tog med felix också :) så gick vi ute i kylan till typ tjugo i tolv :) vi hade kul och det var skönt att bara gå runt ensamma ute och bara prata om allt möjligt! :D
nu ska jag kolla lite serier tror jag och så ska jag duscha och kanske till och med plugga :O
har prov på tisdag såååå jag ska nog plugga lite också!
bara en vecka till sen är det höst lov! Så skönt! längtar, ska verkligen ge allt denna vecka så att det blir ännu skönare att gå på lov sen! Jag vill liksom känna att jag är värd ett lov! haha låter konstigt men ah..
random bild ifrån weheartit för att jag är lat och vill inte visa mitt monster ansikte idag haha

Inga kommentarer: