torsdag 28 november 2013

Midnight memories

One directions nya skiva släpptes i måndags(?) men jag lyssna igenom den i tisdags och jag kan bara säga att jag verkligen gillar den! En bra blandning av pop och rock. deras nya ''sound'' är grymt, de låter mognare och jag älskar verkligen de flesta låtar på skivan det finns några jag gillar lite mindre men då menar jag inte att jag inte gillar dem för det gör jag bara det att de är inte lika bra som vissa andra på skivan! Men jag tycker verkligen att man ska ta tid och lyssna igenom den för den är verkligen jätte bra och jag är så glad åt att jag ska se dom nästa år :') Är verkligen jätte glad åt att jag får den chansen!! Att Tora som inte ens kände mig så bra början av läsåret bara fråga om jag ville gå med henne känns ju underbart! Emma, dilara och matilda ska också dit men de ska gå under första dagen och jag och tora under andra dagen :)  Hursom.. älskar deras nya album och jag tycker att ni borde lyssna på det. ni kommer älska det! jag vet det!

Inga kommentarer: