tisdag 19 november 2013

Sjuk!

hej asså förlåt för sämsta uppdateringen men jag har legat hemma i feber sen i fredags! Kom hem från skolan, mådde skit.. kollade om jag hade feber och japp det hade jag :/
Konstigt att säga men jag VILL till skolan! orkar inte ligga hemma hela dagarna och missa en massa i skolan :( Ska kolla om jag har feber senare vilket får avgöra om jag åker till skolan eller inte imorgon! Vi har ett prov imorgon och jag vill inte skjuta upp det så det vore ju jätte skönt om jag kunde komma till skolan och skriva prov åtminstone men så länge jag har feber så får jag inte gå utanför dörren :(
Har kollat klart på säsong 3 av the walking dead nu så jag ska äntligen börja på säsong 4 men innan jag gör det ska jag kolla på några the originals jag har missat :)
Håller tummarna för att jag är feberfri så att jag kan åka till skolan imorgon :))

Inga kommentarer: