måndag 16 december 2013

Mitt 2013

Eftersom 2013 snart är slut ska jag ta upp några av de bästa sakerna med detta år!!

De bästa sakerna som har hänt i år har även varit några av de bästa sakerna som någonsin har hänt i mitt liv!
- Justin konserten med Ferri! Något jag aldrig kommer kunna glömma! Det var helt amazing!!! 

-Grebbestad, båda gångerna var sjuuukt kul! Hade grymt kul och därifrån har jag massa roliga och pinsamma minnen. Fick lära mig att åka segway där vilket var sjukt kul!! 

-  Jag var med i skolans modeshow vårterminen i nian vilket var sjukt kul men nervöst! Är jätte glad att jag vågade och att jag hade mina bästa vänner med mig! 

- Jag fick mitt första A i betyg i våras i musik vilket jag är jätte stolt över.

- Fick även mitt första A på gymnasiet!!!! Bara själva gymnasiet har ju varit en stor del detta år då man börjat om på nytt med nya människor i en ny miljö. 

- Jag har kommit jätte bra överens med de i klassen och alla kan ha lite cp tillsammans :'D 

- Jag och Emma kom varandra närmre igen vilket var skönt för att hon är underbar! Sjukt rolig och världens bästa!! 

-  Jag vågade färga håret brunt! 

2013 har varit ett bra år! Det har haft sina brister men jag har med hjälp av mina underbara kompisar kunnat ta mig igenom dem! Den ända nackdelen med detta år är att jag inte har så mycket kontakt med tjejerna längre:(  annars har det varit ett bra år!! Det är allt för mycket minnen ifrån det här året svårt att få med alla i bloggen!




Inga kommentarer: