onsdag 22 januari 2014

Är det bara min snapchat som dampar?

Jag var inne nyss på Snapchat för jag hade fått en snap.. men jag kunde inte öppna den så jag sket i den och tänkte det funkar väl senare.. så jag tog fram kameran och ni vet att om man dubbelklickar så vänder kameran på sig och det var det jag gjorde men då hände något konstigt med min skärm.. så jag började filma och då dampade det sönder… Min blixt började blinka, min mobil typ skrek och skärmen var typ täckt av röd, grön, blåa ränder.. sen efter någon minut eller något dog mobilen.. Så försökte jag starta den och det tog en evighet.. Insåg att dampet på snap hade tagit slut på allt batteri och asså jag vart så rädd för att mobilen skulle sluta fungera! Men nu funkar den igen men jag kan fortfarande inte se bilden på snap.. Är det bara min snap som dampar ? eller dampar det för er också?

Inga kommentarer: