fredag 24 januari 2014

Ryggkota!

på måndag ska vi ringa och beställa tid till läkare för min ryggkota.. Vi ringde imorse men de var slut på tider då :/
Mamma sa något som jag hade glömt ifrån min barndom som kan ha något att göra med min kota! När jag var typ 8 så red jag, och då på en ridlektion så fick jag ha en större häst än vad jag var van vid och den här hästen var ganska envis och inte så snäll alltid.. Så på den lektionen blev jag avkastad ganska rejält flera gånger och enligt mammas minne landade jag på rygg/nacke och jag hade inte ont just då, jagvar mest frustrerad då. och hon tror då att detta inte har känts av förens jag började växa, vilket kan stämma för nu har jag haft ont i flera år utan att ha vetat varför! Så att jag ramlade av den hästen flera gånger kan ha en koppling till min smärta i ryggkotan!

Jag kan inte ha vart mer än 7 år på den här bilden :') vad gullig

Inga kommentarer: