torsdag 30 januari 2014

Yes! i'm on drugs!

Igår var jag in till en akut tid på vårdcentralen pga. min ryggkota! Och jag är så jäkla less på att de aldrig tar mig seriöst! Jag ska käka alvedon + ibumetin 3ggr/dag nu i typ en vecka trots att jag sa att värktabletter inte hjälper!
Sköterskan var så noga med att berätta att den tiden jag hade var akut och att det inte såg ut som om det var så akut på mig! MEN JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT GÅ MED STÄNDIG SMÄRTA I MIN NACKE SÅ JAG VILLE BARA FÅ DET FIXAT MEN NEJ SJÄLVKLART SKULLE INTE DET GÅ!!!! ÅH blir så arg! Jag berättade att jag hade varit tvungen att gå hem från skolan pga. smärtan och att jag t.om, har gråtit av smärtan men allt hon sa var att det inte var akut, att jag skulle vänta till min tid nästa vecka och att allt hon kunde göra var att ge mig massa piller… Så just nu känner jag mig som en jävla knarkare eller nått, hatar att ta tabletter och nu ska jag ta 6-8 tabletter varje dag i typ en vecka eller mer… Så för att reda ut rubriken, nej jag är inte på droger, det känns bara som det..

Inga kommentarer: