onsdag 12 februari 2014

DEAD

Hur ska jag ens börja det här inlägget! Jag har gått från att vara arg till glad till irriterad till lättad under de senaste timmarna och det är för att först och främst vi fick inte sluta tidigare idag som våran lärare lovade.. blev ganska arg då för jag har mycket plugg och hade behövt komma hem tidigare! 
Sen så pratade jag med ferri på telefon hela vägen hem så jag blev på jätte bra humör! Tack avatar! :') 
Och så vart jag irriterad när jag insåg hur mycket jag skulle hinna med bara ikväll! Men nu är jag lättad för jag är äntligen klar med engelska arbetet! 
Våran uppgift var att läsa en bok och sen göra typ en bokrecension av den fast vi skulle filma oss själva och skicka in till henne.. självklart ska jag göra så komplicerat så jag ska ha effekter och text och massa grejer för att få det att se ''proffsigt'' ut. Och nu är jag äntligen nöjd!! Det tog ett tag att komma på hur jag skulle klippa och klistra med klippen för att få det bra men nu är hela ''filmen'' klar och jag är så lättad! Nu ska jag bara träna inför en redovisning sen ska jag sova! Så gör jag resten av plugget imorgon! Kan ju bara meddela att min hjärna är ganska så mycket mos just nu.. är så trött så vet inte vart jag ska ta vägen haha 

Inga kommentarer: