söndag 2 februari 2014

Flappy bird

godmorgon!
har sovit ganska så bra i natt! Vaknade dock innan sex och var pigg… Serious!? Men jag lyckades somna om igen i ungefär 2 timmar sen gick det inte att sova mer. Kom nyss in från morgon promenaden med min hund! :) Och för första gången på länge så kunde jag njuta av vädret! Det var inte kallt, det var inte blåsigt och det snöade inte! Så det var faktiskt riktigt härligt att ta en promenad nu! :)
Aja nu ska jag ta mina tabletter och börja plugga eller städa… eller kanske kolla på lite serier…
Slog mitt rekord på flappy bird imorse! #Stolt ;)

2 kommentarer:

Josefin sa...

Jag ställer upp för alla/dig och har en fråga. Behöver du hjälp med något? Har hjälp folk bort från mobbning, skaffa jobb, vänskap, problem, bloggar, kärlek med mera. Jag finns för ALLA och mår bra av att vara ett stöd och hjälp!
Ha mig i tanke om det dyker upp något, brinner för att hjälpa andra och ska försöka sprida det så mycket som möjligt :) Trevlig kväll! Kram <3

Unknown sa...

Jag behöver ingen hjälp just nu! Tack ändå! Då vet jag vem jag kan vända mig till om det är något! :D

Så bra att det finns folk som du, som vill hjälpa till för att få alla att må bra!
Kram! :)