torsdag 20 februari 2014

Jag vill bara att allt ska bli normalt igen

Vi alla behöver hopp och tro för att klara vissa saker i livet! En sanning, en verklighet kan förstöra allt! det finns inget att hoppas för.. den sorgliga sanningen kan bryta ner en.. förstöra en totallt. Allt som behövs är en gnutta hopp men att veta att det ändå inte kommer hjälpa får en att sluta försöka.. man vet vad som kommer hända även fast man inte vill och är redo för det! Att släppa taget är svårt men att bara gå och vänta och se allt bli värre är svårare.. Jag vet inte längre hur jag ska hantera situationen.. Jag vill inte gråta längre för att jag vet sanningen... jag vet exakt vad som kommer hända bara inte när..
Jag försöker tänka positivt men när jag vet att det inte kommer hjälpa så vad spelar det för roll..

jag önskar det inte behövde vara såhär...
jag önskar jag orkade och vågade gråta ut hos någon som skulle bry sig och göra allt för att inte se mig ledsen, någon som kunde krama om mig och säga" det kommer bli bra" " vi kan ta oss igenom det här tillsammans"...

Inga kommentarer: