lördag 8 februari 2014

Jag vill ha…

.. Någon som älskar mig, som accepterar mig för den jag är, som jag kan vara mig själv hos, någon som skriver gulliga godmorgon sms och som alltid får mig att le! All i want is love!
Jag vill kunna hitta en kille som kan hålla om mig när jag är ledsen och som tycker att jag är fin även om jag är ofixad och ser bedrövlig ut. En kille som är lätt att prata med och som alltid lyssnar. Jag är trött på att vara singel men kanske är det svårt att hitta någon om man är som mig och inte vågar ta chanser..  Jag är trött på att vara ensam. I need some love in my life..

1 kommentar:

Anonym sa...

Du har ju mig gumman! Jag kan vara allt du vill ha!
du är bedårande utan smink också och finns här för dig även om du inte behöver mig tjejen!
Älskar dig mest av allt jue (inget jag bara säger utan du är den ända personen jag kan öppna upp mig helt för och som verkligen förstår mig) <3