fredag 21 februari 2014

Tack Emma!

Vaknade upp till gulligaste meddelandet från Emma! Tack!! Det du skrev betydde jätte mycket! För som ni kanske såg så var jag lite ledsen igår och jag önskar bara jag kunde skriva helt öppet om det men jag vill inte.. och vågar inte…
När jag börjar tänka för mycket på det här så måste jag på nått sätt lugna ner mig och då kändes bloggen som ett bra ställe! Låg uppe sent inatt och grät för att jag började tänka för mycket vilket jag inte borde göra.. men i mitt fall så är det faktisk okej att gråta ibland. Jag menar jag är bara mänsklig klart jag gråter när livet är orättvist..  
Jag har sovit jätte oroligt inatt antagligen för att jag var ganska ledsen och ska jag vara ärlig så mår ja inte speciellt mycket bättre idag heller.. men jag ska försöka att inte tänka på det och fortsätta kämpa och försöka tänka positivt!


Inga kommentarer: