tisdag 11 mars 2014

12 dagar kvar tills jag fyller år!!! :D

Godförmiddag alla underbara människor som läser min blogg!
Idag är jag på ganska så bra humör! Det är soligt ute, jag börjar inte förens klockan ett och jag vet inte.. jag bara känner för att vara glad idag! :D
Sitter och äter just nu och ska snart göra mig i ordning för att åka!
Praktiken igår gick bra! Jag fick prissätta nya varor vilket var jätte kul xd haha lätt road :$ sen det som var mindre kul var att gå runt på lagret, skriva ner alla skönhets grejer de hade för att sedan gå ut i butiken för att kolla vad jag kunde fylla på.. Jag tror jag skrev 4 fram och baksidor papper på vad som fanns på lagret.. xd Fick sluta en timme tidigare igår också vilket var väldigt trevligt! Idag slutar jag klockan sex tror jag men det är inte så farligt så jag klagar inte direkt  ^^
Btw. snart fyller jag år :O insåg idag att det är mindre än två veckor kvar :O


Inga kommentarer: