måndag 31 mars 2014

:)

Helluuu :) Kändes lite segt att vakna imorse annars så har väl dagen gått ok.. vart ganska trött men det har inte vart någon större fara! :)
Höll på att somna på bussen hem.. så pinsamt när man börjar rycka med huvudet haha xd Var även duktig och tog bussen till konsum där jag senare tog en promenad hem! Det var så fint väder och jag kände för att röra lite på mig så den promenaden var jätte skön!! :D
Ska försöka plugga lite nationella i svenska som vi ska ha om två veckor.. vi ska ha en muntlig redovisning och jag har jätte svårt att komma på nått inom det ämnet vi ska ha..  Kommer faila.. för A nivå står det att redovisning ska vara utmärkt och det pressar mig väldigt mycket… :/
Aja ska väl ta och plugga lite nu.. får inte kolla på topmodel idag pga. tomas ska se en hockey match.. :/  så då kan jag lika gärna börja plugga..
en bild från igår.. la till lite effekter och sånnt.. kanske blev för mycket ? :$ har typ jätte svårt för att se när det går till en överdrift haha xd

Inga kommentarer: