torsdag 6 mars 2014

...

Hejhej! Idag slutade jag vid lunch för manikyrprovet var inställt så jag fick sluta vid lunch för att hinna hem och leta praktikplats! jag var runt i hela stan men alla jävla chefer är ju självklart inte där när jag är där så har fått massa nummer hit och dit som jag måste ringa! Imorgon ska jag ringa till kicks och har dom redan eller inte tar in så får jag damp och ger typ upp!! orkar inte!
De från hudfixarn skulle ringa mig idag såfort de kunde så jag passade på att gå runt till andra ställen! Men självklart skulle min mobil dampa sönder.. Hade ca 30% kvar av batteriet men då började skärmen typ "blixtra" och allt hängde sig så jag vat tvungen att rycka ur batteriet och när jag stoppa tbx det igen hade jag 0% kvar.. skit skumt.. som tur är så har jag med mig sladd så jag kan ladda mobilen från datorn! så medans mobilen skulle få ladda lite så passade jag på att gå in på donken och köpa en mango/ananas smoothie! den var faktiskt väldigt god! ^^ när mobilens hade lite batteri så gick jag vidare på stan och sökte praktikplats! var till två apotek,life, två salonger och kicks men på en salong hade de redan en praktikant och på den andra tog de inte in praktikanter :/ och life tog inte in och resten hade inte chefen där -.-
Efter min långa promenad runt hela stan typ så gick jag till ferri en stund och det var jätte skönt att prata av sig lite! hade inte träffat henne på flera veckor så vi hade en del att prata om! ^^ gjorde även hand/arm massage och ansiktsmassage på ferri  sen vanlig nack/ryggmassage på hennes mamma ^^
nu är jag helt slut och taggar verkligen inför helgen nu! äntligen fredag imorgon!!!

Inga kommentarer: