lördag 1 mars 2014

Lördag

Hello :)
Ligger och väntar på att vi ska åka och handla.. måste köpa påfyllning till mobilen samt en ny eyeliner!
Pluggade grymt mycket förut men än är jag inte klar.. måste plugga minst 2 timmar till idag :(
Vi fick reda på igår att på tisdag ska vi ha ett teoriprov i naglar och häftet vi ska plugga på är grymt tjockt.. :/ Lite taskigt att säga till bara några dagar innan att de flyttat provet tills nu på tisdag :/
Men våran manikyr lärare sa att pga. vi har haft så lite lektioner så skulle hon dra bort hälften av provet så vi bara får 24 frågor, tror jag det var.. men fortf. vi vet inte vad hon ska ta bort så vi måste fortfarande läsa på allt.. :/ Så det är mitt lördagsnöje..
Men ikväll ska jag iaf få hjälp med att färga håret! Är sjukt taggad! Är grymt trött på mitt hår just nu så det ska bli gött att fräscha upp det lite igen! Göra det mörkare ;) Det ska bli mörkbrunt igen! ;D

Inga kommentarer: