tisdag 18 mars 2014

Lyckas seriöst alltid skada mig..

Hejhej! Sitter med en grym smärta i min vänsterarm just nu.. det är nämligen så att jag höll på att dra armen ur led igår och idag så gör det verkligen jätte ont! Tur att jag inte drog armen ur led haha skulle gjort så jäkla ont!
Vet inte varför men jag lyckas alltid skada mig.. något jag började tänka på för några dagar sen.. Det är alltid jag som skadar mig på nått sätt.. t.ex i morse vaknade jag upp och kunde knappt röra på mig för att jag hade sträckt en muskel i magen.. asså seriöst.. i magen.. känns så sjukt udda.. sen den senaste veckan har jag sträckt nacken, muskeln vid nyckelbenet och lyckats skära mig på en stol och på kartonger.. Får va glad åt att det inte blir några större skador iaf!
Ska försöka ta det lugnt på praktiken idag med tanke på att min arm gör piss ont..  annars så hoppas jag det blir en lugn och bra dag! :D Längtar redan tills jag slutar ikväll haha xd

Inga kommentarer: