onsdag 5 mars 2014

Matte diagnos :(

Ska ha matte diagnos nu :// asså de har verkligen klämt ihop sjukt mycket saker på bara två veckor nu.. Känner mig helt slut och jag tror att det är pga stressen som jag inte haft någon matlust! Stressar för mycket över allt och går och har panik typ jämt så jag blir helt enkelt inte hungrig.. det är typ som om jag inte har tid att äta :/ Så igår kväll fick mamma tvinga i mig mat för jag ville verkligen inte ha men hon tyckte inte det vore hälsosamt om jag gick två dagar utan mat :/ och det är ju förståeligt men móm jag inte är hungrig så äre svårt att äta :/ Aja ska försöka ta det lugnt efter skolan idag då jag har stressat hela veckan! Har fortfarande ingen praktikplats vilket gör att jag får lite smått panik :O



Bilder från imorse när vi gjorde egen ansiktsmaskmask! Jag och Noemya gjorde en avokadomask som blev väldigt bra! Blev också filmad haha xd Våran lärare ska lägga ut en film på hur man gör och då var det jag och noemya som blev filmade xd

Inga kommentarer: