lördag 8 mars 2014

Sry för förra inlägget :$

Hej.. ska börja om på nytt och försöka att inte vara arg men det är svårt..
Vaknade klockan 7 imorse -.- seriöst.. asså jag trodde jag skulle få sova men nepp.. då skulle jag självklart vakna tidigt och inte kunna somna om..
Duschade och fixade mig nyss och jag stod seriöst i en timme och leta efter en speciell kjol.. drog ut hela garderoben på golvet för att jag inte hittade den och det gjorde ju mig lite sådär lagom irriterad och så insåg jag sen att ah men min kjol jag har letat efter ligger på min säng -.-' asså seriöst?!?!?! Får damp och så nu är jag arg och har jätte ont i min kota för att jag spänner nacken och axlarna.. åh herre hur ska jag klara mig igenom denna dag? Ska bli så jäkla skönt att sova hos ferri ikväll! Då ska jag fan slappna av och inte bry mig om några problem alls.

Inga kommentarer: