onsdag 5 mars 2014

Träningsvärk..

ugh.. godmorgon.. har världens träningsvärk från idrotten igår haha
kändes ganska bra efter provet igår! det var lite svårt men jag skrev på allt så det är ju bra iaf.. (?)
aja idag är jag osminkad för att jag måste... vi ska göra egna ansiktsmasker på naturkunskapen så vi var tvungna att va osminkade :/ Jag har inga problem med det men jag trivs inte så jätte bra osminkad och tror att folk ska kolla konstigt på mig typ :/ har börjat blivit väldigt osäker på mitt utseende :/ det fanns ju en period för några månader sen då jag kunde gå utan smink varje dag typ utan att bry mig men nu har jag börjat övertänkta allt igen och jag börjar bry mig för mycket vilket har gjort mig väldigt osäker typ :/
aja påväg till skolan nu.. skulle mycket hellre stanna hemma i min säng hela dagen men men.. vill inte ha frånvaro xd

Inga kommentarer: