fredag 28 mars 2014

Woop woop

Kollade nyss klart på let's dance" woop woop! Nu vet jag inte vad jag ska göra men jag tror jag ska gå och lägga mig för jag är fett trött!! Imorgon ska familjen in till örebro så skulle kanske vara gött med lite sömn innan det! ;) Ska även till ferri imorgon!! :D Vi har bestämt att vi ska ut och ta lite bilder vilket vi inte har gjort på evigheter typ xd 
Var på sånt himla bra humör idag eller ah typ ikväll så jag har dampat sönder typ xd  Skulle städa mitt rum.. det sluta med att jag stod med mina gula klackskor, rött läppstift och hippiefrisyr och försökte dansa till all musik som finns på min lista på spotify.. Åh seriöst älskar när jag är på sånt här bra humör för då bara slutar jag bry mig om allt för en stund! slutar bry mig om vad folk ska tycka om mig! :D 
Menee näee.. tror jag ska gå och lägga mig nu.. godnatt! 

Why so serious(?) 

Inga kommentarer: