onsdag 2 april 2014

Fick mitt första A på en matte uppgift någonsin idag!!

Jag börjar känna av alla stress igen.. det här är inte bra!!
Ska ha nationellt muntligt prov nästa onsdag och jag har jätte svårt för att få till en bra presentation.. min presentation ska handla om modevärlden! Men det är verkligen jätte svårt att få en rödtråd genom hela och sen få till bra bilder som stöd.. åh nej orkar inte.. sen så har jag en engelska presentation som ska vara klar på måndag.. sen så har jag min apl uppgift som är jätte svår.. och snart ska vi gå in på det största sista arbetet i naturkunskapen.. det som kommer vara typ avgörande för vårt betyg.. Så fort jag blir stressad så får jag världens humörsvängningar… och jag får panik och blir lätt irriterad på mig själv!

Aja om jag ska vara lite positiv också så fick jag mitt första A någonsin på en matte uppgift idag!!
Tänkte att jag skulle ge A-uppgiften en chans och jag lyckades!! Kändes jätte kul faktisk! Fick en liten boost av lycka när jag klarade det!! :D
Tänker snart sova snart.. då jag är typ halvdö just nu haha xd tagga en dag med praktiskt imorgon!!!

Inga kommentarer: