söndag 6 april 2014

Hasselhoff - En svensk talkshow.

helluuu ^^
Har precis gjort klar engelskan och den var hemsk att göra men sista videon jag gjorde gick väldigt bra tror jag, jag var mer lugn, inte lika nervös och pratade mer flytande jag kunde texten utantill då så jag hackade liksom inte upp mig för att kolla om jag sa rätt och jag la även till en massa passande som jag inte hade skrivit ner så jag har en bra magkänsla för de här! Hoppas att det går bra! Dock så känner jag mig fortfarande osäker på hur andra kommer tycka men förhoppningsvis kommer min lärare så hur jag har utvecklas och jag hoppas hon ser att jag har blivit mer lugn!
Aja mer än det.. kollar på hasselhoff - en svensk talkshow just nu och det gör mest för att molly sandén var med och jag tycker hon är väldigt bra och hon har bra värderingar och hon är en jätte bra förebild!
Ska plugga vidare snart men tyckte jag förtjänade en liten paus! ;)

Inga kommentarer: